Service & bemötande i världsklass

Service & bemötande i världsklass

Jag brukar prata om service och bemötande i världsklass! Vad betyder ordet VÄRLDSKLASS i detta sammanhang, egentligen? För mig betyder det bland annat att alltid ligga steget före, att alltid göra det där lilla extra som man inte alltid förväntar sig.

Jag vill gärna lyfta fram en av mina Talarbyråer som alltid ger mig den känslan, nämligen TALARMÄKLARNA. Att få det där lilla extra genom tackmail, sms eller telefonsamtal, det är skillnaden som GÖR skillnaden. Att aldrig känna sig besvärlig eller jobbig. Tack främst till Petra och Daniel (som jag jobbat med under en längre tid) för att ni alltid är så proffsiga, snabba, raka och lätta att samarbeta med. Ni levererar service och bemötande i världsklass! Att bli sedd, hörd och respekterad för den man är och att vi tillsammans alltid ser de goda egenskaperna hos varandra gör att vi alla växer och vill prestera det bästa vi kan. Så stort tack för att ni finns och att ni alla på Talarmäklarna gör ett fantastiskt bra jobb.

Service och bemötande handlar uteslutande om en enda sak, nämligen om KÄNSLOR! Att skapa och etablera positiva och behagliga känslor samt bygga tillit och förtroende för varandra är vad alla typer av relationer handlar om. Tänk om alla förstod det? Vad skulle det innebära och vad skulle det ge för effekter? Skulle människor må och prestera bättre samt vara gladare och friskare? Fundera på det och ha en trevlig helg!