BEMÖTANDE OCH SERVICE I VÄRLDSKLASS!

Bemötande och service i världsklass

Att få ett trevligt bemötande och en proffsig service är en känsla och upplevelse som vi alla är beredda att betala lite extra för. Men hur känns det att uppleva motsatsen? Att få alla människor på en arbetsplats att förstå vikten av ge det lilla lilla extra både till sina kollegor såväl till sina kunder ger väldigt stora positiva effekter. Därför är föreläsningen bemötande och service i världsklass med Michael lite utöver det vanliga. Du får lära dig strategier på hur du kan öka servicenivån och bemötandet så du kan ta dig själv och andra till en ny nivå och bli rikare i dubbel bemärkelse!

Kursens innehåll

  • Vad innebär bemötande och service i världsklass?
  • Kan man höja arbetsglädjen och tjäna pengar på det?
  • Värderingarnas kraft och betydelse.
  • De 3 E:na är skillnaden som GÖR skillnaden!
  • Laget är viktigare än jaget!
  • Motivation mål och mening!

Bemotande-i-varldsklass

Ingenting för er? Se även dessa
företagsanpassade föreläsningar: